Dag 1 en 2. Leukerbad in Zwitserland. - Reisverslag uit Leukerbad, Zwitserland van Sylvia Braafhart-van liere - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2. Leukerbad in Zwitserland. - Reisverslag uit Leukerbad, Zwitserland van Sylvia Braafhart-van liere - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2. Leukerbad in Zwitserland.

Door: Sylvia.

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

27 Juli 2015 | Zwitserland, Leukerbad

De reis naar Zwitserland was vlot verlopen.
Na de Autotrein te hebben gepakt in Kandersteg was het nog maar een half uurtje rijden naar onze eerste bestemming.
Om 12:00 kwamen we aan in ons appartement.
Onze eerste indruk was meteen. WoW! Wat is het hier mooi.
Een groot en schoon appartement. Een groot balkon met een fantastisch uitzicht!!
En de omgeving zag er echt heel mooi uit.
Die middag zijn we door het mooie stadje Leukerbad gelopen.
Een mooi en deels autovrij stadje met leuke winkeltjes maar wel heel erg duur.
De volgende dag zijn we optijd met de Gemmi kabelbaan naar boven gegaan tot een hoogte van 2350m.
Boven hadden we echt een prachtig uitzicht over de hoogste bergtoppen.
We hebben daar een super mooie wandeling gemaakt langs watervallen,gletsjers en meren.
Veel mooie uitzichten gezien en ook kwamen we berggeiten en de bergmarmotten tegen.
Een hele mooie ervaring.
In totaal hebben we 13,4 km gelopen, de kinderen hebben het echt super goed gedaan en vinden alles ook even mooi.
We zijn nog 1 dag in Zwitserland. Woensdag zullen we door reizen naar Italië. Waar we ook heel veel zin in hebben!!

• 27 Juli 2015 - 21:07

Patricia :

Hoi syl, Dick en kids

Super leuk allemaal en mooie foto's heb je gemaakt
    Nog 1 dag Zwitserland en dan op naar Italië ben benieuwd naar de rest van je reisverslagen
    Groetjes patries

• 27 Juli 2015 - 21:21

Opa En Oma:

Hoi lieve vakantievierders

Wat zijn de uitzichten mooi hé en de bergen hoog.
    Gek om in de zomer in de sneeuw te staan zal wel koud geweest zijn.
    Toch knap dat de kinderen zover lopen, ze zullen wel weer als roosjes slapen.
    Met de hondjes alles goed ,zenya eet ook nog steeds goed.
    Geniet morgen van de laatste dag zwitserland, ben benieuwd hoe de kloof is.
    Veel plezier kusjes en knuffels voor allemaal