Reis Zwitserland naar Italië. - Reisverslag uit Limone sul Garda, Italië van Sylvia Braafhart-van liere - WaarBenJij.nu Reis Zwitserland naar Italië. - Reisverslag uit Limone sul Garda, Italië van Sylvia Braafhart-van liere - WaarBenJij.nu

Reis Zwitserland naar Italië.

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

29 Juli 2015 | Italië, Limone sul Garda

Vandaag zijn we vanuit Zwitserland naar Italië gereden.
We zijn over de Simplon pass gereden. Een erg mooie route langs de grillige bergtoppen van Zwitserland.
Daarna langs Milaan door naar het Gardameer.
Ook hier weer een prima appartement en weer een fantastisch uitzicht.
De komende acht dagen zullen we gaan genieten in Italië. En het is hier een stuk goedkoper als in Zwitserland. Waar we gisteren nog 4,50 voor 1 bolletje ijs betaalde, betalen we hier voor echte Italiaanse ijs per bolletje 1,20. Alleen geen WiFi hier dus er zullen minder foto's online komen.

• 29 Juli 2015 - 20:45

Opa En Oma:

Hoi lieverds

Weer een mooi uitzicht zo over het gardameer, Is het een park met verschillende appartementen?
    Ben benieuwd wat voor leuke foto's we van italie te zien krijgen.
    Zwem ze morgen en neem een lekker bordje spaghetti die zal daar wel smaken
    Veel plezier en niet te bruin worden hé

Kusjes en knuffels opa en oma en pootjes van de honden