Dalakloof en torrent kabelbaan. - Reisverslag uit Leukerbad, Zwitserland van Sylvia Braafhart-van liere - WaarBenJij.nu Dalakloof en torrent kabelbaan. - Reisverslag uit Leukerbad, Zwitserland van Sylvia Braafhart-van liere - WaarBenJij.nu

Dalakloof en torrent kabelbaan.

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

28 Juli 2015 | Zwitserland, Leukerbad

Vandaag de laatste dag in Zwitserland gehad en zeker ook weer erg mooie dingen gezien.
We hebben een mooie wandeling gemaakt door de Dalakloof en daarbij de waterval bezocht. Over ijzeren bruggen die overal op minimaal 4m hoog hangen loop je door de kloof. Erg mooi, je moet ook zeker geen hoogtevrees hebben. Daarna zijn we doorgelopen tot een hoogte van bijna 1800m. Het werd toen best zwaar, daarom besloten we om terug te lopen wat op sommige punten ook best steil naar beneden ging.
Onderweg kwamen we een kudde koeien tegen en de kinderen moesten ze natuurlijk even aaien.
Later op de middag zijn we met de torrent kabelbaan naar een hoogte van 2350m gegaan. Daar hebben we weer genoten van de mooie vergezichten die je daar hebt.
Al met al weer een super mooie dag gehad.
Morgen rijden we in ongeveer 5 uur naar Italië.
Hier zullen we een week aan het Gardameer verblijven.

• 28 Juli 2015 - 21:31

Opa En Oma:

hoi allemaal

Wat een prachtige vergezichten zeg. Nou je moet zeker geen hoogtevrees hebben om over die rekken te lopen. Voor de kinderen wel een hele uitdaging. Waarom heb jij de koeien niet geaaid hahaha .
    Het weer is daar nog steeds mooi zo te zien volgens mij gaat het in zwitserland morgen regenen dus is het goed om verder te trekken. Doe voorzichtig morgen tijdens de reis.
    Veel plezier in het volgende land.
    Liefs en knuffels opa en oma en een pootje van de hondjes

• 28 Juli 2015 - 21:34

Sylvia Braafhart-van Liere:

Voor mij geen koeien aaien hahaha. Ik heb wel mijn grote koeienbel vandaag in het souvenirs winkeltje gehaald. Morgen dacht ik hier idd. Regen dus rijden wij verder naar het zuiden. Daar boven de 30 graden.

• 28 Juli 2015 - 21:57

Patricia :

Hey vakantie gangers

Wat gaaf zeg die kloof en dan zo over die ijzeren bruggen lopen dat lijkt mij ook wel wat mooie foto's ook
    En dat ze die koeien durfde te aaien ze hadden ook nog achter je aan kunnen zitten haha
    Morgen naar Italië op naar de betere temperaturen rij voorzichtig en zal zeker mooi zijn aan het gardameer
    Groetjes patricia, stefan dennis en janine